Zarządzanie sprzedażą w branży produkcyjnej

Głównym narzędziem do zarządzania marketingiem w SigmaMRP jest moduł do marketingu. Obejmuje nie tylko zarządzanie analizą, planowanie czy wdrożenie. Zawiera także cały proces monitorowania działań, mających na celu ustanowienie, wzmocnienie i utrzymanie relacji z klientami celem osiągnięcia określonych zadań organizacji, wśród których można wymienić m.in: generowanie zysków, wzrost sprzedaży czy zwiększenie udziału w rynku. SigmaMRP poprawi efektywność działania przedsiębiorstwa,  dostosowując działanie marketingu do wymagań klientów. Zarządzanie tym modułem pozwoli przeanalizować dane o konkurencji. Jest pomocnym narzędziem w dostosowywaniu strategii marketingowej. Pozwoli tworzyć promocje w czasie rzeczywistym i podążać za trendem sprzedaży.

Do czego służy moduł marketingu?

Moduł Marketingu SigmaMRP w branży metalowej służy do pozyskiwania nowych klientów, zarządzania działem marketingu i domykania przeszłych i przyszłych zleceń. Dzięki niemu możesz stworzyć wieloetapową kampanię marketingową czy dostarczyć kompletne analizy, przedstawiające efektywność każdej z kampanii. Jego zadaniem jest również dostarczenie marketingowych analiz rentowności.

Dzięki temu modułowi kosztorys czy dane stanowisko pracy można powiązać z konkretną kampanią marketingową. Pozwoli to śledzić nie tylko odzew na działania marketingowe Twojej firmy, ale również określić działania pracowników, którzy zostali do nich przypisani. W SigmaMRP każda kampania może składać się z wielu etapów. Istnieje również możliwość połączenia z tzw. korespondencją seryjną (np. masowymi wysyłkami wiadomości elektronicznych). Moduł marketingu jest bardzo łatwym narzędziem tak w użyciu, jak i zarządzaniu!

Zarządzanie marketingiem w SigmaMRP

Zalety modułu marketingowego:

  • Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi. Kampanie marketingowe mogą składać się z wielu etapów, do których przypisane są grupy obecnych lub potencjalnych klientów. Dla każdego z nich istnieje możliwość poprzedzenia specjalnym mailingiem i finalizowania kontaktem telefonicznym. Każda kampania marketingowa może posiadać indywidualną analizę rentowności, która będzie prezentować zapytania ofertowe i zamówienia, jakie wygenerowała.

  • Zarządzanie listą strategicznych kontaktów. Baza obecnych i potencjalnych klientów jest używana do targetowania (tzn. efektywnego dobierania grup odbiorców docelowych) Twoich wysyłek marketingowych! Dzięki precyzyjnym narzędziom SigmaMRP dowiesz się, do kogo dokładnie powinieneś kierować swoje kampanie marketingowe! Zyskasz pewność, że trafiają do odpowiednich osób. Wystarczy, że raz wybierzesz grupę kontaktów docelowych – później będziesz mógł je dodawać na dowolnym etapie kampanii marketingowej.

  • Śledzenie zysków z kampanii marketingowych. Każde zapytanie ofertowe,  kosztorys czy dane stanowisko pracy może zostać powiązane z konkretną kampanią marketingową. Jest to potężne narzędzie, które raportuje stopień efektywności i rentowności każdej pojedynczej kampanii. Ponadto SigmaMRP pozwala na zachowanie historycznych raportów z już przeprowadzonych kampanii. Ta funkcjonalność jest bardzo pomocna w planowaniu kolejnych działań.

Funkcje programu do marketingu SigmaMRP:

  • Analiza rentowności poprzez monitorowanie zapytań i kosztorysów

  • Tworzenie i zarządzanie wieloetapowymi kampaniami marketingowymi

  • Wysyłanie informacji o specjalnych ofertach za pomocą Microsoft Word™

  • Analiza danych historycznych z już przeprowadzonych kampanii marketingowych

  • Tworzenie szablonów dokumentów dla potrzeb działań tzw. masowego marketingu

  • Możliwość wyszukiwania i targetowania kontaktów w obrębie bazy danych w celu budowania list strategicznych kontaktów docelowych

  • Eksportowanie list kontaktów dla potrzeb zewnętrznych działań marketingowych (np. przy współpracy z systemami do e-mail marketingu)

Program do marketingu SigmaMRP odgrywa kluczową rolę we współczesnych przedsiębiorstwach produkcyjnych, dostarczając cennych informacji zarówno menedżerom ds. marketingu, jak i produkcji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o zarządzaniu marketingiem w branży metalowej? Skontaktuj się z nami.

KONTAKT
2018-12-10T09:59:11+01:00Grudzień 10th, 2018|