Moduły SigmaMRP2018-07-24T15:58:17+00:00

Moduły SigmaMRP

SigmaMRP – numer jeden w branży zarządzania biznesowego

System SigmaMRP został zaprojektowany tak aby sprostał wymaganiom wszystkich firm z branży metalowej. W przeciwieństwie do tradycyjnych systemów, które posiadają stałe zestawienie materiałów, SigmaMRP charakteryzuje się zestawieniami dynamicznymi, które umożliwiają przeprowadzanie zmian na bieżąco. Dzięki modułowej strukturze możemy go w pełni skonfigurować, dostosowując funkcjonalność do własnych potrzeb.

SigmaMRP to lider wśród oprogramowania dla branży metalowej. Dla firm zajmujących się cięciem i gięciem blach czy innych metalowych elementów ważne są inwentaryzacja, śledzenie i harmonogramowanie procesów, integracje z programami CAD/CAM, obsługa wszystkich procesów. Spójna baza ofert, magazyn blach oraz wyrobów, fakturowanie, zaawansowana technologia cięcia – dzięki takiemu połączeniu Twoja firma bardzo szybko stanie się konkurencyjną na rynku. SigmaMRP jest nie tylko przystępna cenowo i solidna. Oferuje również możliwość rozwoju wraz z wymaganiami producenta. Zespół SigmaMRP tworzą nie tylko konsultanci techniczni, ale też specjaliści i programiści z wieloletnim doświadczeniem w realizacji dużych wdrożeń, praktyczną znajomością przemysłu produkcyjnego i latami doświadczenia w integracji systemów!

POZNAJ MUDUŁY SIGMAMRP

MODUŁ KONTAKTÓW

Przechowuj wszystkie szczegółowe informacje na temat Twoich klientów, dostawców czy partnerów w jednym miejscu

MODUŁ MARKETINGU

Zdobądź nowych klientów, zarządzaj Działem Marketingu i domykaj sprawy nowych zleceń

MODUŁ KALENDARZA

Prowadź szczegółowy kalendarz wypełniony ważnymi zadaniami i funkcją śledzenia relacji z klientami

MODUŁ CZĘŚCI

Dodawaj pozycje do tworzonej oferty cenowej: rodzaj materiału, rodzaj wykończenia, finalne wymiary itd.

MODUŁ ZADAŃ

Na bieżąco śledź wszystkie działania dotyczące ofert cenowych, zamówień, dostaw i faktur firmy

MODUŁ PLANOWANIA

Szybko orientuj się we wszystkich zleceniach, które są zaplanowane na poziomie zlecenia, części lub harmonogramu

MODUŁ KSIĘGOWOŚCI

Wybieraj te transakcje, które chcesz wyeksportować do systemu księgowego – zarówno transakcje sprzedaży, jak i transakcje zakupu

MODUŁ RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ

Twórz różnorodne sprawozdania, na podstawie danych zgromadzonych w bazie danych

MODUŁ ZAKUPÓW

Sporządzaj zamówienia zakupów dla produktów, usług własnych lub zleconych usług, funkcjonujących w obrębie Twojego przedsiębiorstwa

MODUŁ PRODUKTÓW

Zarządzaj i twórz produktową bazę danych, konfiguruj kalkulacje i wyceny obejmujące całe przedsiębiorstwo