Zarządzanie Marketingiem SigmaMRP2018-07-24T15:34:02+00:00

Zarządzanie Marketingiem SigmaMRP

Zarządzanie Marketingiem w branży metalowej – system SigmaMRP

Zarządzanie Marketingiem w branży metalowej

Zarządzanie Marketingiem w branży metalowej to moduł SigmaMRP, który pomoże Ci pozyskać nowych klientów, zarządzać Działem Marketingu i domykać sprawy nowych zleceń. SigmaMRP umożliwi Ci budowę wieloetapowej kampanii marketingowej, dostarczy Ci kompletnych analiz, przedstawiających efektywność każdej z kampanii – jednocześnie dostarczając marketingowych analiz rentowności. 

Każdy kosztorys czy dane stanowisko pracy może zostać powiązane z konkretną kampanią marketingową – dzięki temu, będziesz śledził nie tylko odzew na Twoje działania marketingowe, ale również określone działania czy pracowników, którzy zostali do nich przypisani. Każda kampania może składać się z wielu etapów i może być również połączona z tzw. korespondencją seryjną (np. masowe wysyłki wiadomości elektronicznych). Moduł Marketingu to narzędzie łatwe w użyciu i zarządzaniu!

Funkcje modułu zarządzanie marketingiem w branży metalowej

  • Analiza rentowności poprzez monitorowanie zapytań i kosztorysów

  • Tworzenie i zarządzanie wieloetapowymi kampaniami marketingowymi

  • Wysyłanie informacji o specjalnych ofertach, za pomocą Microsoft Word™

  • Analiza danych historycznych z już przeprowadzonych kampanii marketingowych

  • Tworzenie szablonów dokumentów dla potrzeb działań tzw. masowego marketingu

  • Możliwość wyszukiwania i targetowania kontaktów w obrębie bazy danych, w celu budowania list strategicznych kontaktów docelowych

  • Eksportowanie list kontaktów dla potrzeb zewnętrznych działań marketingowych (np. przy współpracy z systemami do e-mail marketingu)

TWÓRZ I ZARZĄDZAJ KAMPANIAMI MARKETINGOWYMI

Kampanie marketingowe mogą składać się z wielu etapów, do których przypisane są grupy obecnych lub potencjalnych klientów. Poszczególne etapy, mogą być poprzedzane specjalnym mailingiem i finalizowane kontaktem telefonicznym. Każda kampania marketingowa posiada indywidualną analizę rentowności, która prezentuje zapytania ofertowe i zamówienia, jakie wygenerowała.

ZARZĄDZAJ LISTĄ STRATEGICZNYCH KONTAKTÓW

Twoja baza obecnych i potencjalnych klientów jest używana do targetowania (tzn. efektywnego dobierania grup odbiorców docelowych) Twoich wysyłek marketingowych! Dzięki precyzyjnym narzędziom SigmaMRP dowiesz się, do kogo dokładnie, powinieneś kierować swoje kampanie marketingowe! Zyskasz pewność, że trafiają do odpowiednich osób.  Wystarczy, że raz wybierzesz grupę kontaktów docelowych – później, będziesz mógł je dodawać na dowolnym etapie kampanii marketingowej.

ŚLEDŹ SWOJE ZYSKI Z KAŻDEJ KAMPANII MARKETINGOWEJ

Każde zapytanie ofertowe,  kosztorys czy dane stanowisko pracy może zostać powiązane z konkretną kampanią marketingową. Jest to potężne narzędzie, które raportuje stopień efektywności i rentowności każdej, pojedynczej kampanii. Ponadto SigmaMRP pozwala na zachowanie historycznych raportów z już przeprowadzonych kampanii – ta funkcjonalność pomoże Ci w planowaniu kolejnych działań.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zarządzania marketingiem w SigmaMRP? Skontaktuj się z Nami, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

KONTAKT