Zarządzanie Zakupami SigmaMRP2018-07-24T15:50:51+00:00

Zarządzanie Zakupami SigmaMRP

Zarządzanie Zakupami w branży metalowej – system SigmaMRP

Zarządzanie Zakupami w branży metalowej

Zarządzanie Zakupami w branży metalowej to moduł SigmaMRP, który umożliwia sporządzanie zamówień zakupu dla produktów, usług lub usług podwykonawstwa, funkcjonujących w obrębie przedsiębiorstwa. Zamówienia zakupu mogą być połączone ze zleceniami, mogą być gromadzone celem zakupu towarów do magazynu lub do użytku wewnętrznego w ramach Twojego przedsiębiorstwa.

Kompletna historia transakcji pokazuje poszczególne zakupy, dokonane dla danego elementu. Pozwoli Ci sprawdzić kto był dostawcą, kto księgował dostawę, a nawet dla którego zlecenia był użyty dany element. MRP pozwala na pełne lub półautomatyczne zakupy, co umożliwia, aby zamówienia zakupu były przygotowywane w zależności od zapotrzebowania.

Funkcje modułu zarządzanie zakupami w branży metalowej

  • Przydzielanie zamówień zakupu do zleceń, dla pełnej historii zleceń

  • Łączenie dokumentów, np. oferty dostawców z zamówieniami zakupów

  • Inteligentne zakupy umożliwiają zautomatyzowanie zakupów „na żądanie” (MRP)

  • Księgowanie zamówień zakupu w magazynie z zarządzaniem dostawami częściowymi i fakturami zakupu

  • Sporządzanie zamówień zakupu dla: pozycji z magazynu i spoza magazynu, usług lub usług podwykonawców

  • Śledzenie dat zamówień i terminów dostaw (z pełną historią dostaw i zamówień wraz z opcją przeszukiwania)

  • Automatyczne przypisywanie zadań typu follow-up, w celu bieżącej kontroli nad zmianą statusów zleceń lub zamówień zakupu

KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE SYSTEMEM ZAKUPÓW

Kompleksowy system zakupów umożliwia pełne zarządzanie procesem zakupów. Zamówienia zakupu są w pełni zintegrowane z modułem magazynu i magazynem zleceń, co pozwala na posiadanie kompletnej historii transakcji w ramach Twojej działalności. Zautomatyzowane follow-up’y oraz śledzenie terminów pozwalają na skuteczne kontrolowanie dostaw naszych dostawców.

ELASTYCZNE KOSZTORYSOWANIE I DOSTAWY!

Jako, że zakupy są powiązane z modułem produktów, program udostępnia opcje elastycznego kosztorysowania, aby zagwarantować Ci, że zawsze uzyskasz ustaloną wcześniej cenę. Dostawy są w pełni monitorowane przez personel, który dokonuje rezerwacji bezpośrednio z zamówień zakupu, dbająco o to, żeby wszystkie dostawy zostały odebrane prawidłowo, uwzględniając przy tym dostawy większe i mniejsze od pierwotnie zakontraktowanej. Dla zamówień zakupu dostępny jest szeroki zakres raportów dotyczących zarządzania.

ZAUTOMATYZOWANE ZAMÓWIENIA ZAKUPU (MRP)

Zautomatyzowane zakupy, lub MRP (Planowanie zapotrzebowania materiałowego) oszczędza czas i pieniądze, sugerując zakupy, które powinny zostać dokonane. Zautomatyzowane zakupy, obejmują zarówno obecne stany magazynowe, jak i zaległe zlecenia. Ponadto sugerują zakupy dla dowolnej liczby zamówień sprzedaży.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zarządzania zakupami w SigmaMRP? Skontaktuj się z Nami, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

KONTAKT